Zarządzenie Nr 2/2022
Dyrektora Szkoły Podstawowej im. PCK w Opolnie Zdroju
z dnia 26.01.2022 r.
w sprawie zmiany trybu nauczania na tryb hybrydowy
Dyrektor Szkoły na podstawie ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI I NAUKI z dnia 26 stycznia 2022 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
zarządza:
§ 1
1. Z dniem 27.01.2022 r. w Szkole Podstawowej im. PCK w Opolnie Zdroju wprowadza się hybrydowy tryb nauczania.
2. Zawiesza się zajęcia stacjonarne w klasach VI-VIII w dniach 27.01.22 – 27.02.2022 r. Jednocześnie ustala się dla tych klas zdalny tryb nauczania w zakresie wszystkich zajęć.
3. Pozostałe klasy 1-4 oraz oddział przedszkolny realizują zajęcia w trybie stacjonarnym.
§ 2
1. Zarówno zajęcia stacjonarne jak i zdalne są realizowane zgodnie z zasadami obowiązującymi odpowiednio dla każdej formy nauczania oraz zgodnie z obowiązującym planem lekcji
2. W okresie czasowego zawieszenia zajęć, o którym mowa w ust. 1, zajęcia w klasach VI-VIII Szkoły Podstawowej im. PCK w Opolnie Zdroju są prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 30c ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe oraz zgodnie z Regulaminem pracy szkoły w okresie wprowadzenia hybrydowej formy kształcenia, który stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
3. Na wniosek rodziców dyrektor może zapewnić konsultacje indywidualne lub grupowe uczniów klasy VIII z nauczycielem prowadzącym zajęcia edukacyjne z przedmiotów, z których uczeń przystępuje do egzaminu ósmoklasisty.
4. Na wniosek rodziców w okresie czasowego zawieszenia zajęć o których mowa w § 1pkt. 2
z uwagi na brak możliwości realizowania zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, o których mowa w ust. 3, nie mogą realizować tych zajęć w miejscu zamieszkania, dyrektor szkoły może umożliwić tym uczniom realizację zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na terenie szkoły.
§ 3
1. Dyrektor szkoły publikuje zarządzenie dotyczące wdrożenia hybrydowego trybu nauki na stronie internetowej szkoły.
3. Informacja o wdrożeniu hybrydowego trybu nauki jest przesyłana do rodziców i uczniów za pomocą dziennika elektronicznego.
§ 4
1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
p.o. Dyrektora Szkoły
mgr Małgorzata Kostuch-Urbańska
![]() | [ ] | 99 kB |