Nauczanie zdalne (online)

Zarządzenie Nr 2/2022

Dyrektora Szkoły Podstawowej im. PCK w Opolnie Zdroju

z dnia 26.01.2022 r.

w sprawie zmiany trybu nauczania na tryb hybrydowy

 

Dyrektor Szkoły na podstawie ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI I NAUKI  z dnia 26 stycznia 2022 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

zarządza: 

§ 1

1. Z dniem 27.01.2022 r. w Szkole Podstawowej im. PCK w Opolnie Zdroju  wprowadza się hybrydowy tryb nauczania.

2. Zawiesza się zajęcia stacjonarne  w klasach VI-VIII w dniach 27.01.22 – 27.02.2022 r. Jednocześnie ustala się dla tych klas zdalny tryb nauczania w zakresie wszystkich zajęć.

3. Pozostałe klasy 1-4 oraz oddział przedszkolny realizują zajęcia w trybie stacjonarnym.

 

§ 2

1. Zarówno zajęcia stacjonarne jak i zdalne są realizowane zgodnie z zasadami obowiązującymi odpowiednio dla każdej formy nauczania oraz zgodnie z obowiązującym planem lekcji

2. W okresie czasowego zawieszenia zajęć, o którym mowa w ust. 1, zajęcia w klasach VI-VIII Szkoły Podstawowej im. PCK w Opolnie Zdroju są prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 30c ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe oraz zgodnie z Regulaminem pracy szkoły w okresie wprowadzenia hybrydowej formy kształcenia, który stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.

3. Na wniosek rodziców dyrektor może zapewnić konsultacje indywidualne lub grupowe uczniów klasy VIII z nauczycielem prowadzącym zajęcia edukacyjne z przedmiotów, z których uczeń przystępuje do egzaminu ósmoklasisty.

4. Na wniosek rodziców w okresie czasowego zawieszenia zajęć  o których mowa w § 1pkt. 2

 z uwagi na brak możliwości realizowania zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, o których mowa w ust. 3, nie mogą realizować tych zajęć w miejscu zamieszkania, dyrektor szkoły może umożliwić tym uczniom realizację zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na terenie szkoły.

 

§ 3

1. Dyrektor szkoły publikuje zarządzenie dotyczące wdrożenia hybrydowego trybu nauki na stronie internetowej szkoły.

3. Informacja o wdrożeniu hybrydowego trybu nauki jest przesyłana do rodziców i uczniów za pomocą dziennika elektronicznego.

§ 4

1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

p.o. Dyrektora Szkoły

mgr Małgorzata Kostuch-Urbańska

Załączniki:
Pobierz plik (Regulamin pracy szkoły w czasie wprowadzenia hybrydowej formy kształcenia 27.01-27.02.2022 r..doc)Regulamin[ ]99 kB

Dla Nauczyciela

 





 



 




ZAJĘCIA Z PROJEKTU


 

 

 

 

-->